Fika på lokal......

.....kanske det blir idag, då bonusdotter hörde av sig nu på lunchen och frågade.
En fika sitter ju aldrig fel, så det "jobbar vi på" efter att både hon och jag slutat arbetet och besökt second hand.
Vissa saker får man ju inte "tumma på" vad det gäller tisdags-traditioner, menar jag.
Maken skulle på vårdcentral-kontroll under förmiddagen, får se vad han fick för utlåtande.......
Inte helt perfekt, men det blev nog ganska godkänt tror jag.
Second hand idag blev en liten kasse med "smått och gott", bonusdotter dök upp och vi fortsatte till Bagare Brage för en fika.
Där har vi suttit och tjatat en stund, men nu är jag hemma igen och ska fixa matlåda, öppna paket från Tradera (mer Country Cottage-porslin, denna gång 5 assietter) och sen slänga mig framför teven. "Mello" på gång fram ikväll att somna till.....
Och nu hade maken hunnit ikapp med göromålen, samt fått ordning på sitt nya "hör-halsband".
Jag fick hjälpa till att testringa......Ja mycket teknik finns det att ha nytta av ibland.
 
Gårdagens intensiva solnedgång.......
 
Dagens "utsvävning"......
 
Offentliga blommor i Tibro......
 
....och ännu mer offentliga blommor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0