Favoritdagen är här.....

......fredag och inga rutor att skrapa på bilen denna morgon heller.
Idag gick det att ta sig in i alla delar av datasystemet igen och supporten har ingen förklaring till varför det var problem igår. Om inte de vet........vem vet då?
Så länge det fungerar funderar jag inte så mycket på varför? utan försöker ta ikapp det som ligger kvar sen igår istället. Då var det väl klart att telefonen ringde extra mycket också som ett störande moment.
Men vem blir förvånad?...... inte jag i alla fall. Nu är arbetsdagen slut och jag sitter bara och ljuger lite i väntan på att thai-maten ska bli klar, innan hemfärden med därpå följande "skrovmål".
.....och nu är jag väldigt mätt, men det finns lite kvar att ta framåt "nattamat" efter fotbollen eller så.
Spelar nog in Idol och tar en riktig helkväll innan jag ens bryr mig om att leta efter sängen. Blir nog efter midnatt, oavsett om jag slumrar till i fåtöljen innan dess eller ej.
Vem vet, kanske fotbollen blir ett sömnpiller........
Nu grunda med kaffe och "avec" i form av en pralin.
Ute är det äkta skitväder, ösregn. Men det är ändå bättre än snö...........i min värld.
 
Då hugger vi in.......med gott fläderblomsvin från Kiviks Musteri därtill.
 
Till kaffet......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0