Långrandig repris........

........på samma bankproblem idag. Gick nästan att åtgärda på egen hand, men sen vart det stopp igen.
Supportsamtal igen och nu uppdatering av hela telefonen också (uppdaterade datorn på eget initiativ innan jag ens ringde). Nu en evig väntan på att det ska bli klart i telefonen, innan jag får testa igen.......
Jag har inget, nej faktiskt inget tålamod med tekniska prylar, de ska bara fungera punkt slut.
Vädret visar iallafall en positiv sida med solsken, om än en aning kyligare än vad jag önskar.
Far i huset fick en bricka på sängen med frukost idag och trots att han inte är min pappa fick han ett paket med sockar och skraplotter. Han vann hela 25 kronor på Sverigelotten.
Kanske ska gå med och hämta bilen, för den fick ju stå kvar efter Fagersanna IF-festen igår, då det konsumerades en och annan öl under kvällen.
Vi kom inte iväg förrän i skymningen, men en liten promenad blev det iallafall.
Sen aviserade två av barnen till fadern ankomst och nu har vi fikat smörgåstårta, som sonen hade med sig.
Det drickbara som äldsta dottern presenterade, får "ligga till sig" i kylen.
Och förhoppningsvis är sista kapitlet i evighetshistorien "Ladda ner nytt bank-ID" skrivet nu. Har lyckats och testat att det fungerar (ikväll iallafall....)
Ja inte gjorde denna historia mig mer vänligt sinnad till teknik inte! Snarare tvärtom, återigen vatten på fördomskvarnen.
Satte av eftermiddagen till Jane Austens "Stolthet och fördom" (filmen) ännu bättre hade varit teveserien, men man kan ju inte få allt.
Det tragiska är dock nu: att söndagen lider mot sitt slut och måndag är i antågande..........
 
Jag hade ensamfest härhemma igår kväll........Bell Peppers pizza.
 
Hittade lite teckningar från när lilla storasyster och jag hade "kvalitetstid".
 
Fars frukost......
 
Far och son startar fikandet.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0