Moment 22......

......har jag upplevt idag. Skulle igår uppdatera mitt Mobila bank-ID, men då var det tillfälligt inte möjligt enligt Nordeas nätsida. Fine....tänkte jag, gör det imorron då och testade igen efter en sen frukost runt halv tolv.
Visst kom jag fram till support direkt, inga problem. Men efter att ha spenderat ÖVER EN TIMMA i telefonen med bankens kundtjänst fick vi ge upp. Det fungerar inte...... går in på telefonen, får uppmaning att gå in på hemsidan och uppdatera, innan fortsättning i telefonen. Går in på hemsidan och får bara.....försök senare, men de hade inga tekniska problem enligt Kundtjänsten. Inatt är det en uppdatering aviserad hos banken, får kolla efter den igen.
Vad gör man när inte supporten vet vad som är fel heller. Vi kunde iallafall konstatera ATT DET INTE berodde på mina bristande datakunskaper. Var ju likadant på jobbet i torsdags, supporten hittade inget fel men då funkade det ju fredag igen. Ja denna teknik.......
Maken ska på FagersannaIF fest nu igen, men först tar vi lite fiskgratäng till lunch.
Vädret verkar ha "piggat på sig" litegrann iallafall, för några blå strimmor börjar synas på himlen. Blåser gör det dock fortfarande....
Känner inte för att göra något direkt, så får bli en hemmadag, med lite hushållspyssel light.
 
 
God morgon.......eller inte.
 
Får bli lite frukost istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0