Första gången.......

.....nu i höst, som jag var tvungen att tända lampan då jag tog morgonduschen (för att se vad jag höll på med).
Och även första gången en av mina skrivbordslampor togs i bruk (av samma anledning) på jobbet.
Hade en skränande flock kajor som "sittande välkomstkommitté" i kraftledningsstolparna och på gatubelysningen då jag parkerade bilen vid kontoret.
En begynnande soluppgång hann jag också fånga på bild, innan den nu verkar ha gömt sig bakom moln.
Alldeles själv på arbetsplatsen (so far), bortsett från en fem-minuters "titt-in" av chauffören som kör i Tibro idag.
Snart repris på gårdagens middag och kollega på ingång......
Nu har jag även fått ett exemplar av nästa års almanacka och kan börja planera mer semester...(hahahaaa).
Annars är det bara två timmar kvar innan ledigt i fem dagar.
Tror vi att de kommer att försvinna fort, eller? 
Inte så mycket fynd på second hand bara för sex kronor, men var ändå tvungen att använda kortet. Endast tre stackars riksdaler i plånkan. Det fixade jag senare i bankomaten, så nu finns det lite mer....ifall.
Handlade en del mat på ICA och har stekt två ägg vid hemkomst. Blir kaffe och macka med i bilen imorgon, men vi åker nog inte så särskilt tidigt.
Ikväll är det fotboll att se igen och kanske något annat, innan sängen får påhälsning.
Undrar när maken tänker packa?
 
Här sitter de uppradade.....alldeles på tok för många.
 
Här ett gäng till......
 
.....och en antydan om lite solsken, men det stannade vid det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0