Fynd och fika.......

....står på agendan, men först ska ännu en arbetsdag fullföljas. Får nog också ta en sväng på lunchen för att komplettera med tevetidningen som jag alldeles glömde bort igår.
Ytterligare en grå dag att lägga till de redan alldeles för många sådana. Matlåda fanns det även till tisdag, men sen får Inga börja tillverka igen...... eller så tar vi en fryst fyrkantig låda imorron.
Ska träffa bonusdottern på second hand efter jobbet och därefter ska vi ta en fika är det tänkt. 
Ingen av oss hittade något enda fynd, men det blev en "fika" på Hörnebo-kioskens pizzeria. Macka och vatten åt oss båda två.
Hemma lite senare än vanligt idag alltså, möttes av en badande make. Men själv avstår jag detta och satsar på fåtöljen istället en stund, innan sängen känns alldeles för inbjudande.
När detta händer förflyttar jag mig dit i rask takt och sover gott....hoppas jag iallafall.
 
Igår kväll....färdiga för frysen, ett tag.
 
"Moppemacka" till mig och kebab-baguette till bonusdottern.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0