Idag gäller det.....

....att komma ihåg mina "åtaganden". Ska på mini-fotvård på lunchen och efter jobbet är det klipptid att hålla reda på.
Det har ju hänt förr att det har blivit avglömt, menar jag. Men än så länge har jag fokus på dessa tider.
Vädret verkar ha skärpt till sig för nu skiner solen, men efter lunch var den trött igen.
Fick snabb-order att inhandla kanelbullar, då jag ändå skulle till affären. Chefen tyckte vi skulle uppmärksamma "Kanelbullens dag", så nu finns det ett gäng till ätning i lunchrummet för hugade. 
Avstår dock, eftersom jag föredrar kardemumma- eller vanilj-bullar. Första tiden att passa kan checkas av, bara komma ihåg klippningen också.
Ska försöka samla energi till att slutföra "den pågående röran i det andra registret"........
Har nog lyckats samla på mig information från alla håll för att slutföra uppgiften, så på't igen!.....imorron.
Nu är jag nyklippt och har landat härhemma. Inga fick ta lite spis-tjänst och jag väntar på en bakpotatis, att äta som kvällsmat. Matlåda finns redan på jobbet för min del, men stekte lite kassler till maken imorron.
Så var det lotto-dragning...... Att man aldrig ger upp.
 
Kanelbullens dag........laddat på jobbet.
 
.....och dags att kolla assistentredovisningar igen.
 
Fin gammal bil på torget, ett foto på språng.......
 
Köpte Lars Lerin-frimärken, då jag ändå var i affären.
 
Kvällsmat.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0