Åter i tjänst........

......och telefonterror av det svårare slaget har hittills uteblivit. Visst fanns det en del högar att ta tag i efter två arbetsdagars bortavaro, men ingenting utan att det känns överkomligt.
Nu är det lunchtimme, ska passa på att ta en inköpsrunda innan jag äter tror jag. Utan shoppinglistan som blev kvar hemma, klarade jag mig hyfsat bra ändå. Var egentligen bara två saker som falerade av tolv, så minnet fick godkänt idag.
Efter lunch blev det aningen mer att göra och lite trassliga saker att bena ut, men första veckodagen överlevd. Imorron är det dessutom full styrka på kontoret. Vilket det inte varit idag, bara jag och....... chefen nån timma.
Maken stod i dörren, färdig att åka på fotbollsmatch i det "vackra vädret". Heldagsregn kan man nog benämna det utan att ljuga för mycket.
Nu en bit mat i magen innan fåtöljen får påhälsning. Känner mig allt lite trött.........
Behöver inte vattna det nysådda gräset idag heller, växer som bara den.
 
"Dagsformen" på vindruvorna........en del av dem.
 
Även björnbären börjar bli rätt färg på.......
 
Får duga som bukfylla för nu......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0