Även en fredag......

.....kan gå fort och nu är det helg. Kan behövas efter flera "omfattande prövningar" av tålamodet under veckan som gått.
Nu har jag bara ett lyxproblem att lösa: Vad ska jag inhandla för gott till fredagsmys och ta med mig hem?
Vi får se vad jag kommer fram till, men om fem minuter får jag stänga av datorn och avsluta vecka 39:s arbete.
Chefen är ute och cyklar (på riktigt) i en dal en bit söderöver. Hoppas han och ressällskapet får en bra semester under några dagar.
Snart är det min tur att dra på rekreation, bara en och en halv vecka kvar.
Det blev lite smått & gott från ICAs delikatessdisk idag och nu ligger maken i badet, medan jag tar min kopp kaffe på maten i fåtöljen. Detta till husletande och senare Idol.
Imorron finns massor att roa sig med, om man orkar. Möbeldagar i Tibro hela helgen och höstfest på Fagersanna-loppisen. Kanske åker en liten sväng, när jag anser mig sovit färdigt och Ingas frukost är uppäten.
Inte blir det före tio iallafall, det är ett som är säkert.
Nu dags för kaffet och wienerbröd "hälta-hälta-style" ...............
 
Fredagsfrukost.......egen odlad tomat.
 
Surdegsbröd, kamben, grönt.....
 
....och därtill en potatisbakelse.
 
Hälta-hälta-style........ett halvt av varje sort.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0