Då har jag betalat.......

.....både en mini-trip till Skåne nu i oktober och vårsemestern i Spanien. Bara att börja leta efter nästa projekt (hahahaa). Kanske att jag äntligen kan hitta den där julmarknaden, som jag velat åka på i minst tio år.
Nu är väl kanske inte problemet att hitta något, utan snarare att komma till skott.
Finns en hel del att välja på och alla verkar bra, så vad satsa på?
Inte någon av de stora tänker jag, utan en lite mindre och av någon anledning har jag "snöat in" på Tyskland......
Får kolla om jag får med mig någon också, det vore trevligt och "färdig" bussresa får det bli i så fall.
Annars har det varit lite sådär på jobbet, med datastrul och supporthjälp via telefon några gånger under förmiddagen. Av någon konstig anledning var hela hårddisken fullständigt full så allt bara låste, men efter två vändor med supporten är det igång som vanligt. Bara en "spontanstängning", mitt i ett kundsamtal alldeles nyss.
Får väl tillskrivas kontot "shit happens" och tro att det nu ska uppföra sig som folk.
Vilket vill säga vara stabilt för all framtid, är önskemålet........
Åtminstone tills jag ska gå i pension, tycker jag.
Mätt och belåten får jag nu ägna mig åt resten av dagens arbete, innan hemgång. Tar nog vägen om ytterligare en kompis idag förresten och då blir det nog en kopp om hon är hemma.
Visst var hon hemma och kaffe blev det, på hennes altan. 
Nu handboll Sverige-Makedonien (damer), sen får vi se...........
 
Maken lekte med alla redskapen på en gång, när jag kom hem......
 
Efter allt regn har viss växtlighet fått "ett andra liv"......
 
 Det artar sig.....
 
Nypressad druvjuice.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0