Hallå register......

.....vad jag har längtat efter dig, hela helgen ......not. Men nu är det återigen dags att koppla på tålamodet och metodiskt ta sig igenom resten. Har ju hela veckan på mig......
Sen som "grädde på moset" har jag en "reformering" att utföra i ett mer än rörigt område. Mobiliserar som bäst och försöker bygga upp energi, samt lägga en bra strategi för att starta detta. Men ingen måndagsuppgift, är den omedelbara känslan/bedömningen just nu.
Trots att vädret är mulet, tittade en strimma sol igenom för en tid av ungefär två minuter. Så pass att man hajade till och undrade lite.......men kanske finns hopp för framtiden då.
Även idag behöver det handlas lite och med färsk löning på kontot, kan man börja på ny kula så att säga (även om det bara gäller mat och tevetidning).
Nu har solen bestämt sig och lyser för fullt ett par timmar innan det är dags att gå och lägga sig, på andra sidan sjön. 
Vilket alltså innebär att jag har anlänt hem och sagt till Inga att imorron vill jag ha tacos i lådan till jobbet och då blev det så. För övrigt vad det gäller att "lägga order" kan jag konstatera att den vänliga varianten inte funkar "at all" så fortsättningsvis blir det peka med hela handen, "military style"......... igen.
Strax fåtölj och stickning.
 
Man blir glad av att se på den.......
 
Nya doften funkar bra........
 
Min och kontorshundens lunch.......
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Så fina rosor! :D
Kram!

2017-09-25 @ 18:23:35
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0