Tisdagsfika.......

..... är inplanerad till efter jobbet. Men innan dess ska second hand tittas till, så inga fynd går oss förbi.
Har stämt träff med bonusdottern där och sen ska vi förflytta oss till "Bagar'n" för en fika. Där ansluter ytterligare en kaffesugen kompis, för en trevlig samvaro nån timma (innan kondiset stänger...).
Nu har tacos blivit ätet och jag kan ägna några timmar ytterligare till arbete, innan nöje följer.
På temat man har inte roligare än man gör sig, så hade grabbarna på jobbet "kommit över ett fynd" och aviserade att jag skulle få nå't när de kom in.
Min kvinnliga kollega kom förbi fönstret strax innan, med ett helt fång rosor så jag anade nog........
Men lite kul var det allt.
Därefter blev det ingenting inköpt på second hand, men fikat smakade bra och till sist var vi fyra stycken som satt där och pratade, nästan ända fram till stängningsdags.
Nu hemma och den eviga frågan kvarstår: Vad lägga i matlådan för morgondagen?
När det är löst (på ett eller annat sätt).....blir det fåtölj och dumburk. En stark resa med "språkbegåvningarna" Morgan och Ola-Conny blir det bland annat, men sen var det kanske Liverpool från Moskva också.......
 
Först kontorsfrukost.......
 
.....sen lunch.
 
Lite "trötta" var de allt, men det är ju tanken som räknas.....
 
Först var vi två......
 
....sen kom två till.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Vilken fin kopp med zebran! :D
Kram!

2017-09-26 @ 19:05:27
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0