Tredje dagen........

........i rad med skitväder. Visserligen gör det väl ingenting när man ändå jobbar, men det är alltid roligare att kunna se ut över sol och vackert väder.
Fortsatt mycket att ta hand om i efterdyningarna av att halvårets fakturor gått ut. Men inte lika superstressigt som i våras. Morgonen startade alltså med provtagning och på måndag blir det "genomgång" av resultatet, med förmaningar säkert. Dessutom får blodtrycket en andra chans att ha bättrat sig tills dess. Man kan ju hoppas.....
På lunchen höll jag på att glömma av min mini-date med fotvården, men kom på det i tid och kunde "kasta mig iväg". Nu har jag ätit fisk med potatismos och det är inte det delikataste man kan ha i matlåda, då det inte blir så bra vid "omvärmning" . Sen hade jag dessutom glömt majonnäsen......
Maken har fått en arbetsförfrågan av min chef, som han tackade ja till. Han ska köra en chaufför till Skara ikväll och jag får betalt!
Ganska bra deal tycker jag nog.......
Själv ska jag vara hemma och bevaka att Inga gör en god lunch tills imorgon. Tror att det var en bit fläskfilé jag hittade i frysen. Ännu har ingen ringt och "rekvirerat" maken, men var ju sagt runt sex-tiden så......
Gott om arbete finns det kvar tills imorron, men känner ingen stress över det egentligen. Ensam på kontoret med telefonen är att se fram emot. "Patrikarna" ska vara på resande fot hela dagen, så inte ens en kontorshund att prata med. Får diskutera världsproblemen med mig själv alltså........
Nu matlagning, sen dumburk med lotto bland annat.
 
Bilden ljuger....ser mycket godare ut än det var.
 
Helikopter som nästan "slickade" taket på jobbet.
 
Gul Ölandstok förgyller miljön utanför företagsfönstret för en "Fagersannatok".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0