En liten promenad......

......med betoning på liten, har jag åstadkommit idag. Hängde på maken då han drog ut, men genade ganska snart uppför backen på vår tomt, då vi kommit dit.
Blev alltså lite "backträning" som avslutning och det räckte för att bli illröd i ansiktet en halvtimma och svettas som en gris under en kvart. Underbart.....
Satte mig och fixade iväg våra deklarationer, samt kollade till de papper som ska till F-kassan å systers vägnar. Får nog ringa lite imorron angående dessa också.
Blev middag även idag, föga inspirerande kycklingfilé med pommes frites, men det fick duga.
Det är kallt nattetid och en bit in på morgonen, men nu skiner solen och tar sakta men säkert en portion snö varje dag.
I brist på annat, ser jag nu reprisen på senaste Liverpoolmatchen, den de till slut vann......
 
Aldrig fel med påskliljor.....så nu har jag nya igen.
 
Maken försöker hjälpa snösmältningen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0