Felaktig information.....

......angående Liverpools säsongstart i ligan. I informationslisten på Facebook stod det idag, men på Liverpools hemsida står imorron halv två. Vem är mest trovärdig tro........
Får alltså vänta ett dygn till på matchen, kanske blir något mer till Barbies garderob som sysselsättning under tiden.
Eller så läser jag klart pocketboken, från förra loppisbesöket "Sushi för nybörjare" heter den..... och innehåller femhundra sidor, men bara knappt hundra kvar nu.
Regnar ordentligt gör det ute iallafall, vilket såååååå behövs.
Ny dag, söndag och en motionsrunda med dammsugaren på förmiddagen. Den första sedan operations"uppehållet" och fortsatt hårt utnyttjande av tvättmaskinen. Efter detta en lite paus och koll på telefonen. Hade kommit ett meddelande från kompisen, (medan dammsugaren väsnades) och hon ville fika på loppisen.
Snabbdusch och sen besök även idag alltså på nämnda loppis. Fanns lite småsaker att köpa med hem också idag faktiskt.
Maken var på fotboll, men hade återvänt när jag kom hem. Gjorde lite makaroner och till det bacon/purjolökssås, så nu är jag mätt.
Matchen har precis startat, så nu är säsongen igång......på riktigt när Liverpool spelar menar jag förstås.
Bara bädda sängarna med rent därefter och sen se fram emot en ny arbetsvecka imorron.
Kan undra hur mycket som har samlats under min ledighet? 
 
Ja de här busarna (plus en bror till...) har nu åkt hem. Svårt med skärpan då de nästan aldrig är still. 
 
Här syns avfärden.......
 
Första äpplet taget från trädet, anrättat och uppätet till kaffet igår....med vaniljsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0