Turbulent tisdag.......

.....har det varit hittills, runtomkring mig bara men ändå. Sitter man mitt i "karusellen" snurrar det rätt bra iallafall.
Sopbranschen är ingen "walk in the park", inte ens på kontoret.....
Ser ut att klarna upp, för ljuset genom kontorsfönstret känns intensivare plötsligt. Men fortfarande är det helmulet.
Ute ett ärende på lunchen, fått lite mat i magen och konstiga blickar därtill från kontorshunden.
Jag gjorde inte precis som vanligt och det blev bara smulor kvar att slicka ur, så hon var väl inte helt nöjd med mig kan tänkas.
Ska göra ett besök på second hand när arbetsdagen är förverkad och hoppas naturligtvis på fina fynd. Men det vet man ju aldrig förrän efteråt......
Tisdagar är en "stressig" tevekväll, som vanligt allt vid samma klockslag. Spelar in och tittar i efterhand, för det gör inget om det skulle bli lite sent idag. Sovmorron imorgon!
Sen återstår att se hur torsdagen blir, arbetsmässigt. För som sagt turbulent och massor att göra ute på fältet, spiller naturligtvis av sig en del till kontoret också.
Inte mycket till fynd idag men en liten Boda-skål för en tia fick följa med hem. 
Maken verkar vara ute på promenad, har varit hemma själv nu snart en timma.......han kanske har rymt.
Nä han har hittat hem.......
 
Kom nu då husse, jag vill gå in igen.......
 
En liten skål från Boda........
 
Tomte upphittad på gäststugedörren......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0