Snuvan börjar bli......

.....så smått kontrollerbar nu, men jag är fortsatt trött. Vilket visade sig i att jag nog faktiskt sov både bra och onormalt länge idag. Måndagen blev kort om man säger så, eftersom jag inte vaknade förrän vid tolvtiden.
Inte mycket idé att satsa på frukost vid den tiden, mer än en youghurt.
Maken fick i uppdrag att utföra matshoppingen, samt då också hämta en ny box för teveutbudsabonnemanget via bredbandet. Så ännu fler "vackra" tekniska prylar att placera ut, med andra ord.
Middagen avklarad och nu sitter jag i fåtöljen igen.
Har börjat så smått med att plocka bort julen också, men det brådskar inte direkt i min värld så det kan få ta ett tag. Lite i taget får det bli, ingen stress.
Ska nu försöka få ihop ett vanligt (gammaldags) brev, till min brevkompis från Holland sen sjuttiotalet.
Hon har inte Facebook, men hennes barn har så jag vet lite vad som händer ändå. Skulle kunna skriva ett e-mail, men fick tillsammans med julklapparna ett skrivet brev, så satsar på ett sånt tillbaka.
Ska kurera mig även imorron och hoppas på att rösten då är tillbaka i mindre kraxande form inför planerade återgåendet till jobbet på onsdag.
Dock får det bli att avstå från ett symöte imorron kväll, surt men nödvändigt........
Nu kaffe och teve.
 
Bara älskar dessa inredningsdetaljer......not! (här nya rautern) Vi får se vad som går att förbättra framöver.
 
Ja vi hittar fortfarande kvarglömda julklappar..........här tre ......och ett halsband
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0