Tiden går fort......

.....och man behöver inte ens ha roligt, för att den ska göra så. Det räcker med mycket att hantera och en telefon som ringer oavbrutet, men i omgångar. Känns nästan som om folk får tanken samtidigt att ringa och fråga/klaga på sophämtningen.
Lite som när man satt i postkassa och sa "nu har bussen kommit" för det var likadant där, att folk kom i flock och däremellan kunde det vara lugnt, mer eller mindre långa stunder.
Annars kan rapporteras att John Blund var aningen snål med sin närvaro under natten. Inte förrän väckarklockan ljöd kändes det som att det kunde sovits vidare ett tag.
Nu väntar jag på "slutsignalen" för att få åka hemöver, imorron väntar lite "äventyr" i sjukvården istället för arbete.
Innan dess ska jag försöka få en natts sömn, av bättre kvalité än den föregående.
På hemvägen blev det en kaffe hos bonusdottern och leverans av två vinflaskor av lite udda form. I den ena fanns det några glas vin kvar dessutom.
Vid Ransbergs kyrka träffade jag en räv som hade riktigt bråttom, men med bara någon meter missade jag dock.
Lotto vart det gamla vanliga, tre rätt.......
 
Kanske skulle be Ia komma och natta mormor........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0