Det tuggar på......

.....många samtal blir det om otömda tunnor och "papegojan" kör standardsvaret: Bilen trasig, vi jobbar ikapp så fort vi hinner, låt tunnan stå framme och information finns alltid på nätet om sånt här........
Lite less på att höra mig själv vid det här laget.
Under lunchen var det först en mini-fotvård, sen inköp av förnödenheter till kvällens sammankomst med "Skövde-symötet", så nu ska jag bara hem för att färdigställa.
Fick bli en "gourmet-portion" från Findus vid datorn, då jag återvände. Har en tunna i bilen att leverera på hemvägen. En spott i havet av vad som ligger efter, men alltid är det till nån hjälp och den ska vara på plats senast imorron.
Sen blev jag "erbjuden" att arbeta imorgon (stor överraskning...not). Så jag ska göra 6 timmar på lediga dagen, att ta tillbaka framöver......
Nu har vi haft en symötes-sammankomst, 3/4 kunde vara med idag och nu har de åkt hemöver igen. Förhoppningsvis mätta och belåtna, men finns gott om gryta kvar till matlådor i två dagar och även till maken imorron.
Nu lite kaffe till och sen sängen, med väckarklockan ställd (om än aningen senare än vanligt, så ändå.....)
 
Gott om gryta i grytan..........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0