Ibland är det.......

......inga "fritidsproblem" på jobbet heller. Det har gått i ett både gårdagen och dagen. Ska bli skönt att koppla av den delen imorron, men synd om kollegan som får allt.
Sen torsdag, tar vi när den dagen kommer. Blir inga sysselsättningsproblem då heller förmodar jag, då det säkerligen spiller över med jobb från onsdag.
Nåväl dagen är över för jobbet iallafall och en tur till second hand kostade mig inte särskilt mycket, men fick en liten pratstund med bonusdottern där. Vi jämförde krämpor (hahahaa).
Därefter gjorde jag en avstickare till leksaksaffären, för att komplettera inför en födelsedag lite längre fram.
Väl hemma lyste solen såpass att att det var över 20 grader i altanhörnet. Tog fram en trädgårdsstol och bord från glashuset och begick fikapremiär ute. Det var väldigt skönt en dryg halvtimma, men nu har temperaturen sjunkit drastiskt till bara tre plus.
Medan jag satt där kunde jag avnjuta ljud från en hackkspett, högtflygande plan och kvitter från småfåglarna.
Samt däremellan tystnaden.
Nu dags för en sittning i fåtöljen och ofrivilligt lyssnande på kvalhockey, från makens kontor. VIK hockey spelar.
Får väl höja ljudet på teven.
.....och INTE glömma att förlänga lottot! 
 
Vårfika på altanen........
 
"Sola-selfie"......
 
....men finns en del kvar för solen att ta hand om.

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men så härligt det ser ut!! Tänk vilken härlig tid vi går tillmötes!! UNDERBART!!

Önskar dig en fin tisdag kväll och härlig påskhelg!

2018-03-27 @ 19:51:37
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0