Måste titta en gång till......

.....kände jag i morse, ska bara hämta glasögonen först. Så gick tanken när jag slängde ett öga på termometern. Jodå, även om första anblicken visade ett "dimmigt" -10 grader, så var det faktiskt så, även när ögonen kom på.
Så deprimerande, men kanske ändå en förklaring till att motsträviga muskler känts lite extra stela sista dygnet.
Dagen på jobbet startade inte i så positiv anda....den heller, då det i rask följd kom två samtal med kritik på....ja vad tror Ni?
Sophämtningens utförande, eller brist därpå. I båda fallen fanns förklaring, men också i båda fallen ville inte dessa kunder acceptera den. Så kan det ju vara, men då den ena dessutom menade att våra chaufförer inte kämpade tillräckligt, dansade det röda skynket framför ögonen på mig och hen fick inget som helst medhåll.
Vederbörande ville då ha telefonnummer till chefen och det mötte inga problem.........
Nu är det iallafall helg och vi har precis delat på en amerikansk sallad, innan maken försvann ut på en promenad.
Lite "varmare" nu, men ändå -4 med blåst. Blir nog ingen rogivande fint-väder-promenad där inte.
Får väl se till att kaffe finns varmt när han återvänder och det kan ju även smaka bra för min del.
 
ALDRIG fel med påskliljor..........
 
Har varit "redig" och svarat på en tilldelad enkät.........
 
Närbild på nya vaxduken (vi får se hur länge den håller......)
 
Dagsbild över snöläget den 16 mars-2018
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0