Mildväder, heja, heja.......

Snön smälter, men inte så fort som jag skulle vilja kanske.
Hursomhelst är det ordinarie arbetsdag idag och sakta betar vi (mest kollegorna) av det som ligger efter.
Dock hänger det på "ett hår" att morgondagen går som planerat, med alla "buss-ärenden" (bl.a. utkörning av nya tunnor).
I annat fall lär det inte bli roligt att sitta i Kundtjänst på måndag.......
Men först ska vi klara av torsdagen och fredagen, varav första dagen nu har nått fram till lunchrast i alla fall.
Orkade bara äta hälften av min kinaportion på restaurangen igår, så bad om en doggy-bag.
Den kompletterade jag med lite makaroner vid hemkomst, så nu är den snart klar att äta (då micron ropar) till lunch.
"Nedräkningen" mot hemgång kan börja.......
 En liten omväg till Apoteket och Blommans Deli, sen hem. Imorron blir det vildsvinsköttbullar med stekt potatis i matlådan. Ett "samarbete" mellan Inga och Deli-affären.
Till sist en glad nyhet för symötet: Joker gav ett tillskott på 80 kronor i gårdagens dragning.
Ikväll ska jag somna till Notting Hill............
 
Funkar väl så bra en vanlig torsdag.......
 
Det "dråsar" från taket.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0