Påsksovmorgon.......

......blev det för mig, efter en kort uppevaro runt åtta. Det var inte alla förunnat, då små barn (speciellt en av gästerna) är "brottsligt" morgonpigg. Maken gick nog upp runt nio, men jag sov vidare till nästan halv elva. Det är bra längesen  jag kunnat sova "klart" och känna mig någorlunda färdig för uppgång......
Några av de vakna hade varit på loppisen och där fyndat ett "rastplatsbord", som vi ska leverera till deras land framöver.
Men det blir inte alltid som man tänkt. Då ett av barnen fick magproblem, bestämdes det att (av hänsyn till mig med senaste tidens trubbel och den förestående semesterresan) åka hem igen, innan något ytterligare bröt ut och smittade. Tråkigt, men tacksam för detta. Vi kommer ju direkt till dem, efter resan och kan då förhoppningsvis umgås mera.
Innan dess kunde vi iallafall avnjuta en grillpremiär på altanen i solskenet. 
Sen vann Liverpool sin match i ligan, borta mot Crystal Palace och det känns ganska bra att ha ytterligare två hela lediga dagar, innan jobbet pockar på uppmärksamhet igen. 
Ska försöka att bara vara och "koppla ner" tills dess.
 
Då jag kom upp idag, fann jag dessa "nedbäddade" på fotpallens kudde......
 
Oj då en tomte kvar....och därinne sitter mormor.....
 
Storebror inspekterar snöläget, medan han äter korv.
 
Sen roade han sina småsyskon.......
 
....och jag fick en tidning, de köpt till mig....om England, innan de åkte hem. Tack! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0