Tisdag enligt plan......

.......kan man väl säga, såhär med facit i hand.
Arbete som vanligt och fullt upp, men inga onormala mängder som skönt var. 
Därefter en snabbis till second hand, vilket många fler än jag kommit på var en trevlig sysselsättning.
Idag var det bara en liten gris med tomte som ville följa med hem, så en femma fick stanna kvar i affären som kompensation. 
Sen var det dags att ta en fika och smaka på en Gustav-bakelse med bonusdottern. Vi blev sittande ett tag och pratade.
Väl hemma sen, var det dags för Liverpool i Champions League och där gick det inte enligt plan. Varken min eller lagets, då det blev stryk på bortaplan.
Onsdag morron och vaknade vid vanlig tid i ottan, typiskt.
Vädret har heller inte inspirerat till att göra något. "Tur då kanske" att det sammanföll med min brist på ork att företa mig något alls. Har i princip bara agerat soffpotatis hela da'n........
Får väl hoppas på att viss energi återvänder, lagom till nästa arbetsdag...... torsdag.
 
"Gustav" innan han försvann......inte i dimman, utan ner i min mage.
 
Och här är nya grisen i huset.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0