Ja vad ska man säga.......

......om situationen i det politiska livet.
Hur svårt kan det vara (tycker jag personligen), vilken ideologi man ska lägga sin röst på. För mig har det alltid varit självklart att ha en grundsyn på hur samhället borde fungera, men med skrämmande tydlighet tycker inte alla runtomkring samma sak.
Vart är vi påväg, undrar jag numera ständigt.....
......och fortsättning på spektaklet lär vi få höra om i många veckor framöver, ja säkert se mycket mer av de fyra följande åren också. 
Huvaligen.....inte kommer det att hända speciellt mycket för vanligt folk, då det mesta kommer att blockeras av alltid någon sida, oavsett vem som sitter i regeringsställning. Det är iallafall min teori.
Men mycket skäbbel kan vi säkerligen fortsatt "se fram emot".
Dock har vi alla varit med och "bäddat vår säng"..........antingen vi röstat, eller struntat i det.......
Så bara att "tugga i sig eländet."
 
Lördagens mys: avocado, räkor och matyoughurt smaksatt med curry.
 
Det blev en sjal till klänningen också.......
 
...samt en fritids-outfit.
 
Nypressad/silad druvjuice, egen skörd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0