Teknik.......

…..är väl bra om den funkar. Ja så tycker jag och säkert de allra flesta med mig.
Speciellt om man på arbetet är beroende av just teknik, för att över huvud taget kunna utföra något arbete.
I tisdags avslutades min jobbdag med att beställa ett nytt batteri till headsetet (för att kunna svara i telefonen....trodde jag). Detta anlände tidigt på torsdag morgon, men efter att ha laddat detsamma, fungerade det fortfarande inte.
Som tur är har jag ju numera flera kollegor som kan koppla upp sig till växeln. Men ändå....... utan telefon klarar man inte att göra speciellt mycket i mitt jobb.
Med facit i hand gick sen min torsdag åt till att prata med en massa support-killar, som inte heller kunde få ordning på torpet.
Dagen slutade därför med att ett helt nytt headset och laddningsstation är beställt, men tidigast måndag kan ett sådant vara på plats. "Spännande" (eller hur man nu ska uttrycka det) att se om det hjälper med nya grejer.
Hursomhelst blir man lite rastlös av att inte kunna arbeta som vanligt...
Även fredagens arbetspass tog iallafall slut och nu har jag lyssnat på politisk debatt i två timmar. Mycket upprepningar och omtjatande ääääär det. Dock har jag redan röstat......rätt givetvis!
Under tiden gick det bra att tillverka lite mer Barbie-outfits.
Nu sova lite kanske........
 
Gårdagens matlåda och onsdagens middag......
 
Gamla halldraperiet.......
 
....utbytt mot ett nytt, lite omväxling förnöjer ibland.
 
En dräkt till Barbie......igår.
 
Långklänning ikväll......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0