Trodde jag.......

.....att vi skulle vara två på kontoret, men så snart jag anlände torsdag och fredag ämnade hon ta ledigt. Detta därför att det inte blivit någon klargjord/spikad planering över årets semestrar och ansvarstagande arbetare kör så att säga jour och tar vad som går att få av ledighet. 
Visst fanns det en plan, men alltid händer väl något.........
Nåväl jag ska inte klaga, då just jag enväldigt kan bestämma hur mycket och när jag vill jobba.
Högarna var iallafall nära nog ett minne blott, då jag gick hem torsdag.
På't igen fredag och inte riktigt lika stora högar att ta hand om. Har vi månne kommit ikapp lite.....
Vet dock att det kommer en ansenlig packe till måndag, eftersom "bussen" är ute och fixar diverse förändringar på fältet idag.
Joråsåatt.....ska arbeta heldag både måndag och onsdag, samt halva torsdagen dessutom.
Positiv konsekvens av detta, blir lönens storlek i augusti (extra reskassa till London typ...).
Maken försvinner återigen under dagen och gör mig till "blues-änka" hela helgen.
Men jag lider inte av det. Får se om även jag hittar på något, bara orken finns så.....
 
Många är dom, men snart har de blommat över........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0