Glömde äta frukost........

.....idag måndag morron, då jag först skulle köra maken till tåget och sedan vidare till ett besök på sjukhuset för egen del. Fick därför ta en macka i cafeterian innan "tiden var inne", turligt nog hade jag gott om tid för detta. 
Därefter blev det inköp av ett gäng påskliljor till trädgården (fler behövs=vill jag ha.....)
Willys fick också ett ansenligt penningbidrag vid min matbunkring innan hemfärden.
Hemma fanns det matrester som även räcker till lunchlåda imorron.
Ska ju göra ett "arbetsbesök" några timmar extra efter morgonens planerade hårfrisering, inför "vanlig" heldag på onsdag.
Eftermiddagen har tillbringats i fåtöljen, med omväxlande TV och en bra bok. Har den senaste veckan nu plöjt två böcker, från de egna bokhyllorna (många fler finns det att fortsätta med.....).
Från Stockholm kom en "våffelrapport.........
Drar ditupp jag också framöver, tågbiljett beställdes igår.
 
Friterad kyckling till söndagsmiddag.....klar mitt i skidorna, klagades det över.
 
Krokus sticker upp i cementrörs"rabatten"......
 
Dagens påskliljor "planterade"......
 
Linslusar är vi allihopa, allihopa........
 
.....allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0