Inskolning.......

.....igen till arbete blev det några timmar igår. Men hälften av denna tid var det datatrassel.....igen! Börjar så smått tro att jag har dåligt inflytande på teknikmaskiner, alternativt skrämmer slag på dessa så fort jag visar mig.....
Onsdagseftermiddagen fortsatte sen i fåtöljen, med hämtportion lunch från Millners. (Jodå maken fick också....pannbiff). Helt ok, med diverse salladsgrönsaker och äppelkaka med vaniljsås till efterrätt.
Portionerna var så stora att de även räckte till idag torsdag åt båda.
Min i matlåda och makens i kylen att avnjuta efter städdag och nu är han "på vift" igen. Tidaholm har tydligen en speciell dragningskraft på honom.....
Onsdagskvällen gav viss utdelning  på lotto, 19 kronor till mig OCH 18 riksdaler till symötet.
På jobbet idag var det heldag och ganska lugnt, förutom att datorn "fick hicka" när den insåg vem som skulle starta upp och jobba. Gick som tur var över rätt snabbt och imorron ser vi fram emot ytterligare en avlönad heldag.
Därefter på lördag bär det iväg med två symötessystrar som fyllt sextio under året och detta ska de premieras för med en liten hemlig resa ("arrangerad" av oss andra). Återkomst hem någon gång under söndagen.......
Packning startad nu i eftermiddag.......
 
Jorå.......den kudden är berest.
 
Inga bjuder i fredagens matlåda: Fiskpinnar med pulvermos, (+majonnäs) och frukt till efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0