Ja vad ska man säga........

......om teknik? Kanske kan anamma rådet om att har man inget snällt att säga....håll tyst.
Men nej, måste bara spy ur mig lite: Telefonens headset funkade helt ok torsdag eftermiddag, men fredag morgon "back to .....NOT working".
Två timmar med diverse support, men då inte jag kunde "tala om vad det var för fel...typ" fanns ingen hjälp att "inkassera", så ordning på eländet går inte att få. Visst kan väl jag också sitta och gissa....men support på distans känns mer än värdelöst....
Tjejen på Tre ska dock sägas engagerade sig och försökte länge iallafall. 
Och som grädde på moset, hoppade registeranslutningen ur minst tio gånger i timman hela morronen.
Stackars dom som måste jobba på måndag säger jag bara. Själv har jag inget inplanerat förrän i julveckan nu.
Får försöka tagga ner med IDOL och sen lite sömn, innan avfärd på symötesweekend imorron bitti. 
 
Partyweekend.....tant-style på G  (hahaaa)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0