Skaffa mer information......

....om tidsperspektivet på knäledsbytet, kändes som en bra plan så jag ringde ortopedmottagningen för att höra. Ja det sker ju inte imorron direkt fick jag veta (och det visste jag väl.....), men om man ville kunde man åka till en klinik i Jönköping och få hjälp ganska snart.
Sa att jag skulle återkomma efter lite betänketid, ringde sen tillbaka efter några timmar och "nappade" på erbjudandet. Väntar nu på kallelse från Art Clinic alltså.......
Har inte på långt över ett år varit förkyld, men nu är det lite snorigt, sen i torsdags.
Var iallafall en tur till Tibro för proviantering under lördagen och maken drog till Jönköping på blues under fredagskvällen.
Imorse plocka ordning på loppisbordet och till middag serverade Inga dillkött. Maken har fått en del digitala hälsningar på fars dag, dessutom besök av äldsta dottern (med make).
Inga fixade snabbt lite nybakt kaffebröd innan loppisen stängde........
På tisdag är det meningen att jag och en fd. postkollega ska åka till Ullared. Vi får hoppas att snuvan ger med sig tills dess så jag orkar........
Inatt passade det på att snöa litegrann, inte välkommet.
 
Några av dockkläderna jag gjort inför jul....... till nån.
 
Maken är inte hemma-mat........ (musslor)
 
Säsongens första snö......
 
Maken ställde in sommarmöblerna......
 
Söndagsmiddag......
 
Fars dags-fika.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0