Det kom en bok......

.....idag i postlådan: "Barnen i Kramdalen 2" med signering av författarna. Stor utgivningsdag först imorron, men jag har alltså redan mitt exemplar på plats för läsning.
Annars har jag tillbringat sju timmar på jobbet och kan se fram emot över åtta imorron, men sen får det vara bra för den här veckan.
Regnat har det gjort från och till hela dagen och ikväll då jag var klar på loppisen med mitt bord, öste det ner, så fick ta en pratstund innan hemgång istället.
Kollar Sveriges damer borta i fotboll mot Lettland. De leder nu, men ingen klang och jubel-föreställning direkt.
Känner mig lite trött, då det tog flera timmar över midnatt innan John Blund äntligen dök upp senast.
Får hoppas att han "är i tid" idag då uppgång ska ske runt sex.......
Inga strejkar, så det får bli en portion av nå't från frysen till lunch. Vad maken hittar på får väl visa sig....kanske frysen levererar till honom också.......
 
Tack från förlaget Boksmart.........
 
.....här ett tidigt alster från ovanstående illustratör. Motiv "Postis" till julfest i FIF......
 
Kvällsvy.......
 
....med närbild på "fiskebåt" i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0