Biten........

....... överallt, av någonting. Vet inte vad det är, myggor, knott ....... men det bara kommer en massa nya kliande bett. Tror inte de bits under natten men vet inte, har iallafall sen en vecka tillbaka ultraviolett lampa på i sovrummet dygnet runt. 
Och städade ordentligt, vädrade och bytte lakan.........
Idag var jag ute och rensade i trapp-rabatten, efter det en dusch och upptäckt av ett halvdussin nya bett. Mycket irriterande och kliar trots alcogel.  Men bara att bita ihop antar jag....... hahahaaha!
Eftersom Inga var så hygglig och lagade massa mat igår, fanns det idag gott om rester att äta till middag. 
Solen visar sig lite då och då nu i eftermiddag, men det blåser så gruvligt att det verkligen inte inbjuder till promenad. Får bli steg på stället inomhus istället.....
Fick också bli en bläckfisk i fåtöljen och nu bingolotto.
Så får vi se om jag imorron har nya bett att räkna, ser fram emot detta....NOT!! 
 
Tallrik med rester.......
 
En något renare rabatt, rensad på fjolårsris....
 
Mera ogräs......denna gången i gräsmattan på framsidan.
 
Får jag presentera nummer 24 och en halvfärdig dubbel bingolott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0