Mycket jobb.....

......var det gott om, men det visste jag ju redan då ingen varit där sen jag lämnade före påsk.
Fem timmar var ingen match att fylla med arbete och minst en full dags registreringsjobb finns det kvar. Dessutom hade "bussen" även idag varit ute full dag och kört, så där finns ytterligare en heldags registrering att ta hand om.
Ska åter på torsdag för att förstärka, då det utöver registreringen finns mer att göra inför sommarsäsongen........... kanske finns erbjudande om mer tjänstgöring i nästa vecka också.
Sen är nu födelsedagspaketet påväg till den blivande sexåringen, på fredag.
Påfyllning hos COOP följde och hemma sitter jag nu vid teven, i väntan på Doc Martin, vilken jag igår somnade ifrån innan det börjat.....(hahahaaha).
Har även hunnit med en "bollplansrunda" och steka hamburgare till kvällsmat.
 
Solnedgången igår.......
 
Grannen vid postlådesamlingen, har en "natur"-rabatt med fina blommor......
 
Solen var lite blyg......under min promenad-runda......
 
Mer alcogel på överarmen.......börjar lugna ner sig lite just där, men det finns fler ställen dock inga nya sista dygnet.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0