Fortsatt plockande......

......bland allt hantverksmaterial och färdiga alster. "Grovgörat" blev ju gjort igår, nu är det mer omorganisation och eventuell gallring som gäller framöver.
Lite stelare än vanligt efter allt rivande igår (jodå det äääär möjligt, men inte roligt....) men skönt att ha börjat röja iallafall.
Var även ute i trädgården och klippte lite vildvuxna grenar och vissna växter, innan Inga ropade att middagen var klar.
Efter maten dags att åka till Hjo. Först lite shopping på Hem&Hobby, sen en visit på systers uteplats.
Hade med mig en bit banankaka och blev bjuden på kaffe.
På hemvägen hämtade jag ett paket (ska snart prova lite kläder....) och därefter handlades först bröd hos bagar'n, sen andra livsmedel på COOP.
Maken var ute på promenad, då jag återvände. Han hade till och med stannat till nere på loppisen och fikat, innan han kom hem.....
Det hade uppstått ett litet problem........ började han försiktigt.
Han hade fått ett "erbjudande" om en tillställning utanför Gnesta på lördag........
Men du ska ju till Tidaholm?? 
Njaaaa, han ville hellre dra till huvudstaden. Så Dxder och han ska på egentidsresa dit i helgen, för jag avstår att åka med. Har förresten några saker inbokat redan härhemma, så....... 
 
Inga bjöd på middag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0