Så var det inte......

....... kom ihåg fel. Idag hade jag klipptid, klockan elva och nu är jag nyfriserad.
Maken kom på att det inte var förrän fredag jag skulle vara chaufför, men sonen har varit här på lunch och tagit med merparten av sina "förrådsgrejor".
Men maken fick åka till Tidaholm även idag. Visade sig att hans telefon var borta då han kom hem igår kväll. Trots koll i lokalen innan hemfärd hittades inget och i bilen var den inte heller. Spärra kort blev gjort och kontakt med en blueskompis att kolla ordentligt en gång till idag gjordes.
Då jag satt hos frissan ringde blueskillen, .......att han hittat den långt ner i en fåtölj. Detta var en lättnad, sparade ju en del problem och cash.
"Bara" att åka och hämta, samt beställa nya kort nu då........för maken.
Sitter här just nu och hoppas på att han kunnat använda swish för att köpa nå't smaskigt till kaffet.
Lite trött känner jag, lade mig väl rätt sent kanske.......... nångång efter två sådär.
Disciplin ikväll fodras, då väckarklocka måste ställas. Tid att passa för chaufförsjobbet.....
Ska bara........brodera färdigt.....
 
Sonen blev bjuden på lunch......
 
Gick att swisha sig till gott fikabröd.....
 
Närbild på ett Aroma-äpple......
 
.....finns ganska många på trädet i år.
 
Kvarglömd.......sonen fick åka två gånger till Fagersanna idag.
 
Kärt återseende......
 
Nu är den klar..... julgransmattan efter mormor, lämnad påbörjad.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0