Då kan man andas ut.......

...... för den här gången.
Liverpool satte återigen Tottenham (med tränare) på plats. Nu har de gått om dem och leder Premier League igen. Ordningen är återställd, åtminstone inom det området......
Annars rullar det på med sömnlösa nätter (halv fem....). Inget att ha, tro mig.
Dock var frukosten äten vid elva, men tog ett tag efter det att bestämma hur dagen skulle disponeras.
Promenad uteslutet, då det hela dagen regnat småspik.
Är det månne en reaktion på att "den gula lampan" var på ordentligt besök igår?
Åkte in till Tibro och handlade istället för att göra det imorgon, (med mycket mer folk i rörelse på grund av torghandeln).
Behövdes inte så mycket i matväg, men lite av varje saknades iallafall. 
Medan jag var iväg åt maken lite rester från i förrgår (falukorv & mos). Köpte två bitar lasagne i delikatessdisken, varav jag åt den ena vid hemkomst.
Lite senare var det fikadags, med julbakelser från Gallerians fik, där det blev en pratstund med "försäljaren" som är en familjevän.
Därefter hög tid att rulla köttbullar för min del. Intalade maken att samtidigt göra godis, trillingnötter.
Nu blir det inget mer gjort idag, kan jag nästan säkert garantera..... mer än glo på teve förstås.  
 
En av ICAs tomtar "hälsade välkommen"..........
 
Fikadags........
 
"Konditorn" in action...........
 
Kvällens köttbulleskörd........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0