Tisdag till handlingarna.....

...... efter att ha varit vaken vid nio, måste jag ha somnat om igen. För nästa gång jag slog upp de gröna, var klockan nära halv elva.
Blev bara en oinspirerad ostmacka och lite kaffe. Maken vaknade när kaffet var klart.....
Har stickat några småsaker och avslutade dessa idag. Kom precis på att de ej blev fotade, utan ligger redan i ett brev som får läggas på låda imorron, då det också ska provianteras en del.
Många dåliga julfilmer finns det att fastna i just nu. En del går att se till slutet, men inte alla.
Handbollstjejerna kämpade tappert igår, men rådde inte riktigt på Ryssland. Nu får vi se hur det går i nästa omgång.
Vädret har inte skött sig nå't vidare idag. Mulet och duggregn när jag nu ikväll fyllde på tunnan inför hämtningen imorgon. 
Sitter precis och tittar på ett annat resmål i England (program "Escape to the country") .
De letar hus i norra Devon och besöker både Lynmouth och Ilfracombe. Ytterligare två vackra platser, att rekommendera. (när tiderna blir någorlunda normala igen)
Efter detta får vi nu se vilka "stolleprov" Ernst ska ge sig på idag..............
 
Middag.......
 
Två brev att posta.......
 
Bergbanan Lynmouth-Lynton......
 
....den har vi åkt (maken och jag), tillsammans med mor och far år 1999.
 
......drivs med vattenkraft.....
 
Ja utsikten är det inget fel på.....i verkligen.
 
Apropå "utsikt"...... dessa kan jag titta på från sängen nu i juletid.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0