Tre rätt........

......på Joker för symötet blev det igår (faktiskt fyra siffror men ej i följd...) med tvåhundra riksdaler i utdelning, att satsa vidare framöver. För alldeles egen del fick jag också tjugoen likadana, att sätta sprätt på. Alltid något iallafall........
Status quo på sjukfronten vid förfrågan, också alltid något.
Handbollen gick väl sådär. Med lite mer "is i magen" hade det kunnat bli seger, men vi får ändå gratulera till ett oavgjort resultat. Imorron är det dags igen.....
Men en annan match väntar under kvällen, Liverpool-Wolves den ser vi fram emot, vi Anfield fans.
Till middag serverade idag restaurang Dafgård, kåldolmar till oss.
Fika har vi också hunnit med och nu roar jag mig med Doc Martin-repriser, i väntan på fotboll. 
Sen "mjukstartar" vi med lite Tottenham som förmatch. Antar att barnbarnen är ganska nöjda just nu, då just detta lag leder ligan......före mitt Liverpool.
Men det är långt kvar på säsongen......
 
Andra advent i glashuset, framför Höganäskrukan med tallris.
 
.......och den tog slut redan igår kväll.
 
Heja, heja..........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0