Fortsättning följer.......

.....på knäskadan för barnbarnet. På måndag är det dags för en magnetröntgen också. Vet inte om det blir morfar som följer med även detta besök, men hans tåg går inte förrän eftermiddagstid så....
Annars lägger maken upp bluesklipp mest varje kväll nu, och kan ärligen säga att jag inte är det minsta avundsjuk på detta hans nöje.....
Inte för att jag har haft nån vidare underhållning här på hemmaplan, men slipper ju bluesmusiken då huset är väldigt tyst i hans frånvaro. Bara de ljud jag själv väljer......
Fotvården avklarad, följdes av fika med kompisen som tittade in efter sin ridlektion och blev sittande en bra stund, trevligt. Som vanligt löste vi alla världsproblemen under denna tid.
Idag var det så en tur till Hjo och syster, där vi passade på att ta ett bankärende också när vi ändå var igång med "papperskarusellen".
Loppisarna var öppna på orten, men inget mer än en ytterkruka (att ersätta en trasig ute) blev köpt.
Nu ligger det en stor inbjudande (not) hög med papper att sortera och fylla i på köksbordet.
Vi får väl se om starten går imorron, vore lika bra att "ta tjuren vid hornen" och snabbt bli klar för i år.
- Och än så länge håller min plan att gå minst 4000 steg varje dag. 
Telefon-app och reklampauserna på teven är bra skit! Upp och trava runt.............
Jodå, vet att rekommenderade dosen är 10.000, men efter förmåga får det bli (bättre än ingenting trots allt). 
 
Ganska fin.......
 
.....eller hur?
 
Lite kvällsmat med sällskap.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0