Inte så kul......

......att tillbringa tisdagen med "privat karusell" i huvudet såsnart jag försökte kliva ur sängen. 
Det enda positiva var väl en "bantningsdag" som följd därav. 
Fick bli en dag i sittande ställning i min fåtölj, det var den bästa metoden.
Inte många knop alltså under gårdagen, inte så särskilt många idag heller faktiskt. Men förhoppningsvis är karusellåkandet slut, dock kvarstår en aning huvudvärk.
Tur att jag hann proviantera i måndags, även om jag inte varit speciellt hungrig. Fick bli lite fiskbullar igår, men idag orkade jag göra klart dillköttet som kokades i måndags.
Orkade dessutom förpassa julgranen till yttre verandan och fylla på fågelmat. 
En del handboll (av varierande kvalitet) har det blivit och imorron kväll spelar Liverpool igen.
Idag har ytterligare en väninna nyttjat vården, nu väntar en lång rehabilitering men minus all värk. Efter en operation som gått bra, enligt hennes egen rapport.
Få se om jag nu vågar gå och lägga mig strax..........och hoppas slippa vakna i karusellen igen.
 
Ett glas cider i fredags.......
 
....inte så god, därför fick resten hjälpa till med smaken i söndagens gryta istället.
 
I trädgården börjar kaprifolens löv att slå ut redan.....
 
Solnedgång.......
 
Solpanellampa lyser i krukan på trappan....
 
Köpte en smidesklo till ullmanschetten och ljuset jag fick i julklapp av en kompis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0