Glömde.......

.......köpa nytt mobilfodral.
Kom inte ihåg detta förrän nu ikväll.....så kanske inte så särskilt akut då. Blir nog under morgondagen istället.
Fick iallafall blodprovet taget och en hel del mat inköpt.
Liverpool vann såklart matchen igår eftermiddag och sen såg jag en kompis foto på Facebook.
Det var överfullt med diverse bakverk hon åstadkommit under söndagen.
Detta kunde ge vemsomhelst "dåligt samvete" och där "trillade jag dit". Hade ett jästpaket som var två dagar för gammalt, som jag tänkt förpassa till sopbingen.
Nu blev det kvällsbakning istället och jästen fungerade fortfarande som den skulle.
Fyra brödkakor blev det. Maken skulle ta sig en nybakad macka och massakerade en av dem med kniven. Han fick omgående ett sanningens ord om hur man använder en kniv i såna sammanhang.
Blev lite skogstokig där en stund runt tiotiden.....
Han kom sen och frågade försiktigt om jag lugnat ner mig....... och det hade jag väl.
Vi får se om vi kan komma överens med vädret, i så fall kanske det kan bli en liten tripp på torsdag.
 
Gårkvällens slut.....
 
Här är de nybakade matbröden......
 
Någon annan hade bakat (i affären) åt oss till eftermiddagskaffet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0