Lyckad date.......

.....med sängen, kan rapporteras. Sov gott och länge, men då vädret var av det sämre slaget denna söndag gjorde det ingenting
Blev en ok frukost att intaga vid teven.....
Fick sen för mig att en tur till loppisen inte vore fel. Efter dusch-besök klar att starta promenaden, men då jag öppnade dörren var det fortsatt regn, trots att solen bröt igenom.
Fick bli bilen ner....
Hittade lite av varje att bära med mig hem, även idag.
På onsdag eftermiddag är det fixar-time på loppisen fick jag reda på och då ska jag "möblera om lite" på bordet. Några saker hade iallafall försvunnit(sålts) sen förra helgen, alltid något att glädjas åt.
Fjällrödingen är uppäten till söndagsmiddag och fikat är också avklarat.
Nu match: Liverpool- Aston Villa.
Imorron ska det handlas igen, nytt mobilfodral ska jag kosta på mig då det nuvarande är trasigt på flera ställen. Mat behövs nog lite av också.......
 
Min portion.......
 
Glass även idag.....med hemkokt "smultronsås" och persikosås.
 
Underhållningen har startat.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0