När kommer posten......

......har jag börjat undra, i dubbel bemärkelse.
Brukar alltid finnas i lådan då man går dit strax före ett på da'n men igår inte, ej heller idag......
Nu kan det ju bero på att man inte har något att vänta, men igår visste jag att det skulle komma reklam iallafall.
Nåväl gick dit lite senare och fann både brev och reklam. Men väntar även en "grillmatta" som beställdes och betalades för en månad sedan. Inte Postnords fel om den inte kommer och inga fantasisummor som går förlorade, men irriterad om jag låtit lura mig till detta köp.
Och vi vill prova om den är så bra som alla reklamnotiser på nätet hävdar.
Vädret är fortsatt angenämt, verkar ha kommit en del regn även inatt.
Mestadels mulet, men med vissa blå inslag på himlen och en behaglig temperatur runt 17-18 grader.
Mera rester finns, så Inga rör nog ihop en pyttipanna idag....... tror jag bestämt.
Därefter kröp kreativiteten på lite......
Fick bli en ny gardin sydd till badrummet och en till bakduk har blivit broderad.
Annars har vi suttit i glashuset, druckit kaffe och tittat på några regnskurar.
Nu Midsomer Murders.........
 
Alla har vi en egen stolpe........
 
Ser ut att bli mycket björnbär i år.
 
Grönsakslandet.......har kommit några droppar i mätglaset.
 
Pytt förstärkt med zuccini........
 
Dagens broderade bakduk......
 
Nya gardinen......
 
Kvällen börjar smyga sig på........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0