Så kan det gå......

......efter besöket på sjukhuset, att professorn trodde sig kunna förbättra "jobbet" som gjordes i Göteborg för snart två år sen och jag fann mig uppsatt på operationslista igen.....
Inte för att det var illa gjort, men då jag inte dragit någon genetisk vinstlott vad det gäller bindvävens kvalité ansåg han det skulle vara bra med en operation till.
Ja det lär inte bli imorron direkt, så jag har ju betänketid ett tag över erbjudandet. 
Senare på eftermiddagen samma dag kom kompisen förbi på lite kaffe med tjöööt och jag förärades en bukett gula tulpaner. Trevligt....
Som sagt var halva torsdagen bortlovad på jobb och det är nu avklarat. När jag satt där ringde min reskompis och bjöd på fika efter arbetet. Vi hade var för sig kommit fram till: att det "inte är riktigt läge för semesterresan"  just nu.
Inte nödvändigtvis av rädsla för själva smittan, men man kan ju aldrig veta vilka praktiska problem som kan uppstå, att komma hem osv.......  
Därför har jag nu bokat av boendet och hyrbilen (kostnadsfritt...) men gällande flygbiljetten får vi hoppas de ställer in flighten, annars är det förlorade kronor.
Vi får väl se när det är ok att fara ut i världen igen, eller så tar vi en tur till Gotland framöver kanske.
Jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig........
Imorron har jag ett projekt på gång här hemma, vi får se om det blir som planerat då då........
Annars har jag fått bilder på trötta barn i bil påväg till "landet"  idag med pappa och morfar, modern skulle komma efter med tåget imorron sas det. 
 
Relaxad bilfärd......
 
....och här har det blåst i två dagar.....
 
Tulpanbuketten i sällskap med mina påskliljor........
 
Dagens middag.....
 
....räcker även imorron, .... mums!
 
Hämtade några överraskningar ikväll, då de vart klara.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0