Ordningen återställd.......

......då det återigen var jag som vaknade först. Idag blev det dock ingen "riktig" frukost, nöjde mig med en äggmacka (kokt ägg från igår...).
Tittade sedan klart serien Sanditon på SVTplay. Den tog sig mot slutet.......lite seg i starten tyckte jag, men slutet kunde ju varit lite annorlunda.....
Efter en snabb dusch tog jag sen en promenad ner till loppisen, för att titta till mitt bord och eventuellt shoppa nå't. Idag blev det bara tre flytljus och några kakor att ha till kaffedrickandet i helgen.
Till middag serverades Ingas köttbullar från igår, med broccoli till.
Blev därefter sittande en stund i solen på altanen, tog också en vända runt ägorna, samt plockade bort lite ogräs här och var.
Fick plötsligt ett ryck och hällde upp ett glas vitt, att njuta av på lördagseftermiddagen.
Maken har lyft från sin "data"fåtölj och är ute på en promenad.
Nu återstår bara att komma på vad vi ska äta till kvällsmat. Ett dilemma av det angenämare slaget kanske, allrahelst då det finns e del att välja på i kylen/frysen......... 
 
"Kraschad" bakpotatis blev det igår.......
 
Efter regn kommer solsken....... vilket vi har idag.
 
Rönnbärsblom på gång......
 
En fjäril vilar hos grannen, ett påfågelsöga,,,,,,
 
Serverat......
 
Skål då........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0