Dagen falnar.......

......och jag kan se tillbaka på en lite halvtråkig måndag. Startade dygnet med att "gå vilse" på min väg mot sängen till ungefär runt 03.00.
Börjar bli en riktigt ful ovana, men kände mig inte trött. Blev faktiskt lite chockad då jag kollade klockan där mitt i natten (och i stickningen), medan jag glodde på Doc Martin-repris.
Var iallafall redo för en frukostmacka "redan" vid tio och byggde med den upp ork, att ta dammsugaren på en rundtur i huset.
Mera stickning följde och därefter bjöd Inga på middag. Idag hade hon "knåpat ihop" köttfärssås med spagetti som avnjöts ute i glashuset tillsammans med maken.
Mera stickning och teve, med avbrott för kvällsfika och planen är att idag avsluta kvällen aningen tidigare, för att imorron ta med min bil för att bli vinterdäckad och besöka nån affär i inköpssyfte.
Maken ska nog ta sig en influensa-spruta på drop in. Jag avvaktar med det beslutet lite till.
 
Vad ska det bli.....??
 
Försvinnande gott........ tycker iallafall en person i hushållet (gissa vem..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0