Dags att fira.......

.... nya tider i USA. Släkten däröver är "over the moon" att de inte ska behöva skämmas mer för "fake-etablissemangets" brist på sanningshalt. Ja än är det ju inte slut, men nu är det klart och den som väntar på nå't gott kan väl stå ut till januari.
Ja apropå fira, kunde man ju tro att jag ägnade gårdagskvällen åt detta, då jag tillbringat natten på toa med "avyttringar" från två håll. Inte mycket sömn alltså, därför sängliggande halva da'n.
Inte direkt som maginfluensa, men hade väl ätit nå't som inte passade systemet.
Positivt om jag ska hitta något.....är väl den minimala mängd mat som gått åt att stoppa i mig.
En skorpa med nyponsoppa till frukost, fiskbullar med mos till lunch och middag (halvportioner).
En ostfralla till kvällsmat. Funderar på om jag ska våga mig på en kopp kaffe nu då huvudvärk börjat anlända (efter en timmas ringande i örat med burkkänsla).
Hade redan lämnat återbud till en sammankomst (av annat skäl), men var väl inte såhär jag hade föreställt mig valvinst-lördagen direkt..........
 
Ja nu är alla äpplen också rätt vissna, ligger några halvruttna kvar nedanför trädet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0