En bättre dag.......

.....än igår får vi (iallafall hittills......) lägga till handlingarna.
Min amatör-gissning lutar nog åt att det var nån form av gallbesvär som förstörde lördagsdygnet.
Sov iallafall gott till framåt halvtio-tiden imorse och maken aningen längre.
Han fick två skraplotter (av mig) till firande av fars dag. (Vilka senare visade sig innehålla noll bidrag att förgylla högtiden med.)
Men innan vi kunde konstatera detta vid eftermiddagsfikat, hann jag med att återigen ta en shoppingtur till "den sporadiskt öppna garnbutiken" där jag återigen försåg mig ordentligt.
"Det var inte längesen du var här senast, du måste sticka som hejsan...." Nej, men jag har ett stort lager....fick han till svar.
Nytt projekt påbörjat nu ikväll -julklapp och som sagt, lagret är (mer än) välfyllt just för tillfället.
Fick sen bli en extrasväng efter lite matvaror och på hemväg även hämtmat från thai-en.
Liverpool delade poängen på bortaplan med Manchester City.
Nu fåtöljen igen med stickningen i högsta hugg.........har kommit en bit.
 
Rätt proportion: Två kassar garn, en kasse mat.
 
Middagen är serverad......
 
Dålig utdelning.....
 
Fullständigt solklart vad det ska bli, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0