Förberedelser.......

.....inför morgondagens middag har startat idag, parallellt med valvaka på TV.
Har följt recept (kors i taket!....) och gjort dressingen till Ceasarsallad, samt grillat kycklingfiléer i ugnen. Imorron gör jag resten som ska ingå.....
Fanns en portion gårdagsmiddag kvar och maken fick välja på den eller fiskpinnar med pulvermos.
Därför åt jag fisk.......
Solen på besök och fortsatt blåst har vi, men inte kallt.
I postlådan fanns några fler fynd till julklappsinslagning och som sagt merparten av dagen tillbringas med valvakan på TV4. 
Ja det är mycket nu..........
Imorron kanske det kan bli brödkaksbak, vi får se......
Och en fikatur till bonusdottern, som efter nio veckor slipper dygnet runt i korsettställning för ryggen. Nu gäller användning ibland och sjukgymnastik. Ingen dans på rosor det heller, men åt rätt håll.
Snart tar maken och jag fika i glashuset, sen mera TV.
 
Still hangin' on.......
 
Min middag, smakade rätt bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0